Mooffi krijgt een gezicht.
Tijd om Mooffi een gezicht te geven.
Ik zette mij aan de tekentafel, of beter gezegd, de tekentablet, en ontwierp enkele ideëen in CD. Vervolgens ging ik op zoek naar een partij die mij kon helpen om mijn idee te realiseren.
Gezien ik graag 'locaal' koop, kwam ik uit bij 'Hookstone', Pim Leurs. Een locaal reclamebureau. Pim gaf me advies, hielp de juiste 'look' te kiezen en stond mee in voor de realisatie van de wrapping.
In het bedrijf van Pim's vader, 'Letro', ging men vakkundig aan de slag om Mooffi een mooie snuit en looks te geven.
Strakke lijnen, sober.
Coffee, keeps the proces going ...
Tijdens het proces kreeg ik een werkplek en een tas koffie en kon ik de 'wording' van Mooffi volgen.
Hoe vertaalt het ontwerp zich naar de realiteit?
Het wrappen gebeurde vakkundig met de nodige zorgvuldigheid en Mooffi kon rekenen op nieuwsgierige blikken. Na een laatste eindcontrole, tja mijn kritisch oog is gevoelig voor details, en een final re-touch die met de glimlach gebeurde, kon Mooffi de baan op.
ProZes is nu really 'on the Mooff'!